Alla muistilista järjestelmän käyttöönoton tueksi ja avuksi:
- Tarkista Omat tiedot.
- Tarkista käyttäjät ja käyttöoikeudet sekä tarvittaessa lisää uusi käyttäjiä ympäristöönne.
- Luo ja muokkaa omat sähköpostipohjat: tietopyyntö-sähköpostipohja ja muistutus-sähköpostipohjat.
- Aseta kandidaateille ja asiakkailleautomaattimuistutukset päälle. (Sisältyy Expert ja Genius paketteihin)
- Infoa halutessasi asiakkaitasi ennakkoon tulevista tietopyynnöistä.
- Tarvittaessa teerekisterihakuja ennen tietopyyntöjen lähettämistä ja esitäytä tietopyyntölomakkeet.
- Lähetä tietopyynnöt massanatai yksittäin asiakkaillesi.
- Laadi yrityksellesi oma riskiarvio ja sisäiset ohjeet.
- Tutustu käyttöohjeisiin: löydät täältä kuvallisia ohjeita, usein kysyttyjä kysymyksiä sekä tärkeitä yhteystietoja.
- Kurkkaa myös Community mistä löydät tärkeitä tiedotteita, uutisia esimerkiksi versiojulkaisuista sekä käyttövinkkejä
- Tarvittaessa ole yhteydessä asiakastukeen. Yrityksen pääkäyttäjä voi olla yhteydessä seuraavilla tavoilla:
- Ohjelmasta: Tukipyyntölomake löytyy tuotteesta kohdasta Ylläpito > Tukipyynnöt.
- Tukisivujen kautta ja valitsemalla “uusi tukipyyntö”. Ohjeet tukipyynnön tekemiseen löydät täältä.
- Lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: tuki.kyc@visma.com
- Käyttöönoton lopuksi lähetämme sähköpostitse lyhyen palautekyselyn
️
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback