Alla muistilista järjestelmän käyttöönoton tueksi ja avuksi:

  • Tarkista Omat tiedot.
  • Tarkista käyttäjät ja käyttöoikeudet sekä tarvittaessa lisää uusi käyttäjiä ympäristöönne.
  • Luo ja muokkaa omat sähköpostipohjat: tietopyyntö-sähköpostipohja ja muistutus-sähköpostipohjat.
  • Aseta kandidaateille ja asiakkailleautomaattimuistutukset päälle. (Sisältyy Expert ja Genius paketteihin)
  • Infoa halutessasi asiakkaitasi ennakkoon tulevista tietopyynnöistä.
  • Tarvittaessa teerekisterihakuja ennen tietopyyntöjen lähettämistä ja esitäytä tietopyyntölomakkeet.
  • Lähetä tietopyynnöt massanatai yksittäin asiakkaillesi.
  • Laadi yrityksellesi oma riskiarvio ja sisäiset ohjeet.
  • Tutustu käyttöohjeisiin: löydät täältä kuvallisia ohjeita, usein kysyttyjä kysymyksiä sekä tärkeitä yhteystietoja.
  • Kurkkaa myös Community mistä löydät tärkeitä tiedotteita, uutisia esimerkiksi versiojulkaisuista sekä käyttövinkkejä
  • Tarvittaessa ole yhteydessä asiakastukeen. Yrityksen pääkäyttäjä voi olla yhteydessä seuraavilla tavoilla:
    • Ohjelmasta: Tukipyyntölomake löytyy tuotteesta kohdasta Ylläpito > Tukipyynnöt.
    • Tukisivujen kautta ja valitsemalla “uusi tukipyyntö”. Ohjeet tukipyynnön tekemiseen löydät täältä.
    • Lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: tuki.kyc@visma.com
  • Käyttöönoton lopuksi lähetämme sähköpostitse lyhyen palautekyselyn



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.