Tukipyynnön jättäminen onnistuu tukisivujen kautta. Tuki palvelee pääkäyttäjiä myös sähköpostitse osoitteessa: tuki.kyc@visma.com

Tukipyyntöä tehdessä on hyvä muistaa pyynnön sisällön selkeys: selkeän ja yksityiskohtaisen tukipyynnön avulla tuen asiantuntijat pystyvät selvittämään tukipyynnön tilanteen tarkemmin sekä aikaa säästämällä.

Tukipyynnöt voidaan jakaa pääosin muutamaan eri tyyppiin: 

  • Käyttäjän lisääminen
  • Tuotteen kehitysidea
  • Käyttöön liittyvä kysymys

Käyttäjän lisääminen

Lisääthän tukipyyntöön ainakin seuraavat tiedot:

  • Uuden käyttäjän nimen
  • Uuden käyttäjän matkapuhelinnumeron
  • Uuden käyttäjän sähköpostiosoitteen
  • Ehdotuksen käyttäjätunnuksesta

Tuotteen kehitysidea

Lisääthän tukipyyntöön mahdollisimman tarkan kuvauksen kehitysideasta. Halutessasi voit lisätä myös kuvan tai muun tiedoston, jossa on tarkempia tietoja kehitysideasta.

Käyttöön liittyvä kysymys

Tukipyynnön käsittelyn nopeuttamiseksi lähetäthän meille mahdollisimman tarkan kuvauksen aiheesta. Mikäli asiasi koskee tietopyyntöä, niin tarkentaisitko minkä nimisestä tietopyynnöstä on kyse? Tarvittaessa voit lisätä viestiin myös esimerkiksi loppukäyttäjän tiedot, kuvakaappauksen virheilmoituksesta.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.