Uusi tukipyyntö

Ethän lähetä tällä lomakkeella henkilötunnuksia tai muita arkaluonteisia tietoja. Mikäli lähetät meille liitetiedostoja, huolehdithan että myöskään liitetiedostot eivät sisällä sensitiivisiä henkilötietoja.

+ Liitä tiedosto

Netvisor KYC:n tukipalvelut on tarkoitettu vain yrityksen pääkäyttäjille.

Muita käyttäjiä pyydetään olemaan yhteydessä oman yrityksensä pääkäyttäjiin. Tukipalvelumme käsittelee vain pääkäyttäjiltä tulleet yhteydenotot.


Aihe-alueen valitseminen ja tarvittavat tiedot

Lisääthän tukipyyntöön ainakin seuraavat tiedot:
- uuden käyttäjän nimen,
- uuden käyttäjän matkapuhelinnumeron,
- uuden käyttäjän sähköpostiosoitteen,
- ehdotuksen käyttäjätunnuksesta

Lisääthän tukipyyntöön mahdollisimman tarkan kuvauksen kehitysideasta. Halutessasi voit lisätä myös kuvan tai muun tiedoston, jossa on tarkempia tietoja kehitysideasta.

Tukipyynnön käsittelyn nopeuttamiseksi lähetäthän meille mahdollisimman tarkan kuvauksen aiheesta. Mikäli asiasi koskee tietopyyntöä, niin tarkentaisitko minkä nimisestä tietopyynnöstä on kyse? Tarvittaessa voit lisätä viestiin myös esimerkiksi loppukäyttäjän tiedot, kuvakaappauksen virheilmoituksesta.

Käyttäjät voivat itse lisätä asiakkaita järjestelmään. Ohjeet asiakkaiden massalisäykseen löytyy artikkelista "Asiakkaiden massatuonti"