Important announcements
Tiedotteet

Osuuspankin huoltokatko 21.2.-22.2.

20-02-2024

Päivitetty: 20-02-2024 3:07 pm

Nordea suorittaa huoltotöitä 18.2.

16-02-2024

Päivitetty: 16-02-2024 12:51 pm

*KORJATTU* PEP haku epäonnistuu

01-02-2024

Päivitetty: 01-02-2024 2:57 pm

Latest news
Uutiset

Versiojulkaisu 8.2.2024

09-02-2024

Päivitetty: 09-02-2024 11:34 am

Versiojulkaisu 22.1.2024

23-01-2024

Päivitetty: 23-01-2024 4:53 pm

Käyttövinkit

  • E
    Voinko lisätä myös liitteitä kandidaatille / asiakkaalle?

    Kyllä voit! Klikkaa kyseisen kandidaatin tai asiakkaan "Jatkuva seuranta" -osioon.  Jatkuvaan seurantaan kirjataan niin kandidaatin kuin asiakkaankin tapahtumia Netvisor KYC:ssä. Voit kirjata myös manuaalisesti tapahtumia kuten esimerkiksi riskisyyteen liittyviä seikkoja, huomioita ja sekä tallentaa myös liitteitä

    • tekijä Elina Heikkilä
    • 0 vastausta
    • Viimeisin toiminta 01-02-2024 tekijä Elina Heikkilä
  • E
    Tietopyyntöön vastaaminen

    Saitko sähköpostiisi viestin vastata tietopyyntöön? Viestissä oleva linkki ohjaa teidät ensin sähköiseen tunnistautumiseen, jonka jälkeen avautuu varsinainen tietopyyntö. Jos et ole oikea henkilö vastaamaan rahanpesulain mukaiseen tietopyyntöön tai sinulla herää kysymyksiä tietopyyntöön liittyen, ole yhteydessä sähköpostiviestin allekirjoittajaan! Tunnistaudu tietopyynnölle viestin linkistä Tutustu kyselyn aiheeseen, minkä jälkeen pääset aloittamaan vastaamisen klikkaamalla Aloita Tietopyyntö on jaettu osioihin, mitkä näkyvät otsikoittain yläpalkissa. Vihreä merkki merkitsee että olet vastannut osion kysymyksiin Mikäli kysymyksen edessä on sininen i-painike, siirtämällä hiiren tämän päälle löydät lisätietoa kysymyksestä Voit kirjautua ulos oikeasta yläkulmasta ja palata vastaamaan kysymyksiin myöhemmin Tarkista vastaukset ja lähetä vastaukset tietopyynnön lähettäjälle. Voit ennen vastausten lähettämistä ottaa itsellesi myös pdf tiedoston vastauksista

    • tekijä Elina Heikkilä
    • 0 vastausta
    • Viimeisin toiminta 22-12-2023 tekijä Elina Heikkilä
  • E
    Käyttäjän poistaminen

    Mikäli käyttäjän käyttöoikeus Netvisor KYC:iin halutaan päättää, pääkäyttäjä voi hakea kyseisen käyttäjän tiedot Ylläpito > Käyttäjät osiosta ja vaihtaa käyttäjän tilan Passiiviseksi. Tämän jälkeen käyttöoikeus päättyy eikä käyttäjä pääse kirjautumaan Netvisor KYC:iin.

    • tekijä Elina Heikkilä
    • 0 vastausta
    • Viimeisin toiminta 01-12-2023 tekijä Elina Heikkilä
  • E
    Miksi en voi vastata tietopyyntöön?

    Linkki tietopyynnöllä on voimassa 30 vrk. Usein syynä onkin että linkki on vanhentunut tai kyseinen tietopyyntö on poistettu lähettäjän toimesta.  Olethan yhteydessä tietopyynnön lähettäjään.

    • tekijä Elina Heikkilä
    • 0 vastausta
    • Viimeisin toiminta 01-12-2023 tekijä Elina Heikkilä