Important announcements
Tiedotteet

Virhetilanne henkilöasiakkaan arvioinnissa

17-05-2024

Päivitetty: 17-05-2024 3:35 pm

Aktian ja Säästöpankin huoltokatko 19.5.2024

17-05-2024

Päivitetty: 17-05-2024 1:19 pm

*Korjattu* Osalla tietopyynnöistä ongelma näkymän avautumisessa

29-04-2024

Päivitetty: 10-05-2024 2:57 pm

Latest news
Uutiset

Versiojulkaisu 9.5.24

10-05-2024

Päivitetty: 10-05-2024 8:59 am

Versiojulkaisu 21.4.24

22-04-2024

Päivitetty: 22-04-2024 8:38 am

Versiojulkaisu 27.3.2024

02-04-2024

Päivitetty: 02-04-2024 10:40 am

Käyttövinkit

  • E
    Voinko tarkistaa onko tietopyyntö lähetetty onnistuneesti?

    Kyllä voit! Näet virheeseen jääneet sähköpostit jo ohjelman etusivulta Tehtävät-osiosta > Sähköpostien virheloki. Tällöin on hyvä tarkistaa sähköpostiosoitteet esimerkiksi kirjoitusvirheiden varalta. Ohjelmasta löytyy myös sähköpostiloki kohdasta Ylläpito > Sähköpostiloki

    • tekijä Elina Heikkilä
    • 0 vastausta
    • Viimeisin toiminta 15-05-2024 tekijä Elina Heikkilä
  • E
    Rahanpesulaki edellyttää henkilöstön kouluttamista

    Osallistuitko rahanpesulakiin liittyvään koulutukseen? Olethan huomannut, että koulutuksia voi lisätä myös Netvisor KYC:iin ja pääkäyttäjä merkitä niitä käydyksi myös käyttäjäkohtaisittain. Osio löytyy kohdasta Ylläpito > Koulutukset, ja järjestetystä koulutuksesta saat tuotua tiedot kurssimateriaaleineen.

    • tekijä Elina Heikkilä
    • 0 vastausta
    • Viimeisin toiminta 27-03-2024 tekijä Elina Heikkilä
  • E
    Voinko lähettää tietopyynnön englanniksi tai ruotsiksi?

    Voit valita yhteyshenkilön kieleksi suomi, ruotsi tai englanti, jolloin valitulle kielelle käännetyt tietopyynnöt lähtevät automaattisesti yhteyshenkilön kielellä. Muistathan tällöin tarkistaa myös sähköpostipohjien kielikäännökset. Näet esimerkiksi tietopyyntöä lähettäessä kunkin tietopyynnön sekä sähköpostipohjan kohdalla mitkä kielikäännökset näille löytyvät.

    • tekijä Elina Heikkilä
    • 0 vastausta
    • Viimeisin toiminta 06-03-2024 tekijä Elina Heikkilä
  • E
    Voinko lisätä myös liitteitä kandidaatille / asiakkaalle?

    Kyllä voit! Klikkaa kyseisen kandidaatin tai asiakkaan "Jatkuva seuranta" -osioon.  Jatkuvaan seurantaan kirjataan niin kandidaatin kuin asiakkaankin tapahtumia Netvisor KYC:ssä. Voit kirjata myös manuaalisesti tapahtumia kuten esimerkiksi riskisyyteen liittyviä seikkoja, huomioita ja sekä tallentaa myös liitteitä

    • tekijä Elina Heikkilä
    • 0 vastausta
    • Viimeisin toiminta 01-02-2024 tekijä Elina Heikkilä