Tältä sivulta löydät tarkemmin tietoja Netvisor KYC -palvelulaskutukseen liittyen.

SISÄLTÖ

Mitä minulta laskutetaan?

Veloitusperusteita voit tarkastella kootusti osiosta Netvisor KYC-palvelulaskutus > Veloitusperusteita

Sain perintäkirjeen, mitä teen?

Perintään liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä Netvisor KYCin laskutustiimiin laskutus.kyc@visma.com. Käsittelemme laskun sisältöä ja tilaustasi koskevat reklamaatiot ja tarvittaessa  saat meiltä kopiot alkuperäisistä laskuista. Voit olla yhteydessä myös suoraan perintäyhtiö Visma Amiliin: https://amili.fi/yhteystiedot-ja-asiakaspalvelu

Miten voin sopia maksusuunnitelman laskulleni?

Ennen laskun eräpäivää voit olla yhteydessä Netvisor KYCin laskutustiimiin, laskutus.kyc@visma.com, maksusuunnitelman sopimiseksi. Erääntyneen laskun maksusuunnitelma tulee sopia perintäyhtiö Visma Amilin kanssa: https://amili.fi/yhteystiedot-ja-asiakaspalvelu

Yritykseni on sulautunut toiseen yritykseen, mitä teen?

Fuusiotilanteissa olethan yhteydessä tukeemme, tuki.kyc@visma.com, toimittaaksesi kaupparekisteriotteen sulautumisesta.

Miten irtisanon Netvisor KYC-palvelun?

Mikäli haluat irtisanoa Netvisor KYC -palvelun, olethan yhteydessä siitä tukeemme sähköpostitse, tuki.kyc@visma.com.

Mitä ajanjaksoa lasku koskee?

Näet ajanjakson, jota lasku koskee laskun "viitteemme" -kentästä.

Laskutusosoitteeni on muuttunut. Miten osoitteen päivittäminen tapahtuu Netvisor KYCissä?

Voit päivittää laskutusosoitteen suoraan Netvisor KYC-palvelussa ohjeen mukaisesti.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.