Tältä sivulta löydät tarkemmin tietoja Netvisor KYC -palvelulaskutukseen liittyen.
SISÄLTÖ
- Mitä minulta laskutetaan?
- Sain perintäkirjeen, mitä teen?
- Miten voin sopia maksusuunnitelman laskulleni?
- Yritykseni on sulautunut toiseen yritykseen, mitä teen?
- Miten irtisanon Netvisor KYC-palvelun?
- Mitä ajanjaksoa lasku koskee?
- Laskutusosoitteeni on muuttunut. Miten osoitteen päivittäminen tapahtuu Netvisor KYCissä?
Mitä minulta laskutetaan?
Veloitusperusteita voit tarkastella kootusti osiosta Netvisor KYC-palvelulaskutus > Veloitusperusteita
Sain perintäkirjeen, mitä teen?
Perintään liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä Netvisor KYCin laskutustiimiin laskutus.kyc@visma.com. Käsittelemme laskun sisältöä ja tilaustasi koskevat reklamaatiot ja tarvittaessa saat meiltä kopiot alkuperäisistä laskuista. Voit olla yhteydessä myös suoraan perintäyhtiö Visma Amiliin: https://amili.fi/yhteystiedot-ja-asiakaspalvelu
Miten voin sopia maksusuunnitelman laskulleni?
Ennen laskun eräpäivää voit olla yhteydessä Netvisor KYCin laskutustiimiin, laskutus.kyc@visma.com, maksusuunnitelman sopimiseksi. Erääntyneen laskun maksusuunnitelma tulee sopia perintäyhtiö Visma Amilin kanssa: https://amili.fi/yhteystiedot-ja-asiakaspalvelu
Yritykseni on sulautunut toiseen yritykseen, mitä teen?
Fuusiotilanteissa olethan yhteydessä tukeemme, tuki.kyc@visma.com, toimittaaksesi kaupparekisteriotteen sulautumisesta.
Miten irtisanon Netvisor KYC-palvelun?
Mikäli haluat irtisanoa Netvisor KYC -palvelun, olethan yhteydessä siitä tukeemme sähköpostitse, tuki.kyc@visma.com.
Mitä ajanjaksoa lasku koskee?
Näet ajanjakson, jota lasku koskee laskun "viitteemme" -kentästä.
Laskutusosoitteeni on muuttunut. Miten osoitteen päivittäminen tapahtuu Netvisor KYCissä?
Voit päivittää laskutusosoitteen suoraan Netvisor KYC-palvelussa ohjeen mukaisesti.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback