(Asiakkaat > Asiakaslista > Jatkuva seuranta)

Asiakkaan tapahtumista ja merkinnöistä osa kirjataan automaattisesti Jatkuvaan seurantaan, mutta myös käyttäjät voivat lisätä sinne tapahtumia tarpeen mukaan. Käyttäjät voivat rajoittaa kirjoittamansa tapahtuman näkyvyyttä.
Jatkuvaan seurantaan on mahdollista tuoda myös liitteitä ja tiedostoja, esimerkiksi liiketointa tukevia sopimus- tai muita asiakirjoja.

Esimerkkejä manuaalisesti kirjattavista tapahtumista tai huomioista:

  • Tarkastettavat tiedot
  • Selvitettävät tiedot
  • Puutteelliset tiedot
  • Tarkemmin seurattavat seikat
  • Riskisyyteen liittyvät seikat
  • Tavanomaiseen tuntemiseen liittyvät seikat
  • Verovelka

Vinkki! Esimerkki automaattisesta kirjauksesta voi olla PRH-haussa ilmennyt edunsaajatiedon puuttuminen. Mikäli päivitetyt tiedot on saatu sekä täydennetty, ja lippu tämän myötä aiheeton, voit poistaa lipun klikkaamalla ilmoituksen rivillä roskakorin kuvaketta.




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.