Omat tiedot -osiosta käyttäjä voi tarkistaa ja päivittää omat tiedot kuten esimerkiksi kieliasetukset sekä ottaa kantaa ohjelmasta lähetettäviin sähköposti-ilmoituksiin. Mikäli yhteystietoihin tulee muutoksia yrityksen pääkäyttäjän tulee olla yhteydessä asiakastukeen.

Pääkäyttäjä voi olla yhteydessä asiakastukeen seuraavilla tavoilla:

  • Tukipyyntölomakkeella, mikä löytyy kohdasta Ylläpito > Tukipyynnöt
  • Tukiportaalin kautta ja valitsemalla “uusi tukipyyntö”. Ohjeet tukipyynnön tekemiseen löydät täältä.
  • Lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tuki.kyc@visma.com 




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.