Yleistä tukisivuista

Netvisor KYC tukisivuilla pääkäyttäjän on mahdollista lähettää tukipyyntöjä kirjautumalla tukisivuille. Tukisivuilta löytyvät kaikki käyttöön liittyvät ohjeartikkelit, usein kysytyt kysymykset sekä tärkeät yhteystiedot asiakastukiin liittyen.

Tukisivuille kirjautuminen

Netvisor KYC tukisivuille on mahdollista kirjautua sähköpostiosoitteella, jolloin käyttäjä pääsee lähettämään uusia tukipyyntöjä, sekä tarkastelemaan jo lähettämiään tukipyyntöjä. Kirjautumaan pääsee valitsemalla aloitussivun oikeasta ylälaidasta "Kirjaudu tukeen"

Portaaliin ovat tallentuneet sellaisten pääkäyttäjien sähköpostiosoitteet, jotka ovat olleet tukeen aikaisemmin yhteydessä sähköpostitse tai chatin välityksellä. Mikäli pääkäyttäjä ei ole ollut vielä tukeen yhteydessä sähköpostitse, tulee portaaliin luoda kokonaan uusi käyttäjätunnus valitsemalla "Sign up" allaolevasta näkymästä (Aloitussivu > Kirjaudu tukeen). Nimen ja sähköpostiosoitteen täyttämisen jälkeen käyttäjän sähköpostiin lähetetään kirjautumislinkki, jonka kautta käyttäjä pääsee määrittämään salasanan portaaliin sekä kirjautumaan sisään.

Mikäli pääkäyttäjä on ollut tukeen jo aikaisemmin yhteydessä, järjestelmä herjaa uutta käyttäjätunnusta luotaessa, että kyseisellä sähköpostiosoitteella järjestelmästä löytyy jo käyttäjätunnus. Tässä tapauksessa portaaliin pääsee kirjautumaan valitsemalla "Unohditko salasanasi", jolloin käyttäjän sähköpostiin toimitetaan linkki, jota kautta käyttäjä pääsee määrittämään käyttäjätunnukselleen uuden salasanan. 

Tukipyynnön jättäminen kirjautumisen jälkeen

Kirjautumisen jälkeen tukipyynnön voi jättää valitsemalla "Uusi tukipyyntö"

Tätä kautta käyttäjä pääsee jättämään tukipyynnön tukipalveluillemme. Jotta tukipyyntö voidaan lähettää onnistuneesti, tulee pakolliset kentät "Aihe", "Yrityksen nimi", "Yrityksen Y-tunnus", "Sähköpostiosoite", "Tukipyynnön otsikko" ja "Tarkempi kuvaus" olla täytettyinä. 


Omien tukipyyntöjen seuraaminen

Käyttäjän on mahdollista seurata ja täydentää omia tukipyyntöjään lisäkommentein valitsemalla oman käyttäjätunnuksen alta avautuvasta alasvetovalikosta "Omat tukipyynnöt"


Tästä avautuvasta näkymästä on mahdollista luoda uusi tukipyyntö, tarkastella omia pyyntöjä, sekä sellaisia toisten pääkäyttäjien lähettämiä pyyntöjä, joissa on itse kopiona. Avaamalla tukipyynnöt tukipyynnön otsikosta käyttäjä pääsee tarkastelemaan tukipyynnölle lähettämiään viestejä, sekä mahdollisesti saapuneita tuen vastausviestejä. Tukipalveluiden vastaukset lähetetään käyttäjälle myös sähköpostitse.

Tukipyynnöt voivat olla tukiportaalissa tilassa: uusi, avoinna, odottaa vastaustasi, ratkaistu, sekä suljettu, ja tilanteen selvittyä käyttäjä voi määrittää myös oman tukipyyntönsä ratkenneeksi valitsemalla kyseisen tukipyynnön viestiketjun alapuolelta "Merkitse ratkaistuksi". 



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.