Netvisor KYC:iä käyttäessä saatat saada virheilmoituksen esimerkiksi rekisterihakua tehdessä tai sähköpostipohjaa luodessa. Tässä ohjeessa käymme läpi mitä nämä eri virheilmoitukset tarkoittavat.
Virheilmoitus: "TTUI_0001: Hakuehtojen mukaisia hakutuloksia ei löydy. Anna uudet hakuehdot."
Edunsaajatietojen haussa voi tulla hajontaa josta seuraa virheilmoitus “TTUI_0001: Hakuehtojen mukaisia hakutuloksia ei löydy. Anna uudet hakuehdot.”
Virheilmoitus tarkoittaa, että edunsaajatieto puuttuu PRH:n rekisteristä ja tästä nousee myös huomiolippu kanditaatti/asiakaslistauksen “Huomiot” sarakkeeseen, ja lisätietoa saat lippua klikkaamalla. Mikäli taas saat ilmoituksen että yritys on ilmoittanut PRH:lle että edunsaajia ei ole, ei tästä nouse huomiolippua kanditaatti/asiakaslistaukseen.
Virheilmoitus: "Sähköpostipohjasta puuttuu linkki-tagi!"
Jos sähköpostipohjaa luodessa tulee virheilmoitus "Sähköpostipohjasta puuttuu linkki-tagi!", tarkoittaa tämä että jostain sähköpostipohjan kielikäännöksistä puuttuu [LINK] tägi. Virheilmoituksen perään tulee tieto mitä kielikäännöstä ilmoitus koskee.
Mikäli sähköpostipohjasta ei ole tarpeen tehdä muita kielikäännöksiä ja [LINK] tägi löytyy jo siitä kielikäännöksestä jota aiotaan käyttää, voi virheilmoituksen siinä tapauksessa jättää huomiotta.
Virheilmoitus: "Tähän tietopyyntöön on kirjautunut jo toinen henkilö."
Tämä virheilmoitus ilmenee, kun yhteyshenkilön tietoihin syötetty henkilötunnus ei täsmää tietopyynnölle kirjautuneen henkilön henkilötunnukseen.
Tarkista ja päivitä yhteyshenkilön henkilötunnus Netvisor KYC -järjestelmään, tai poista se kokonaan yhteyshenkilön tiedoista, henkilötunnus kerätään joka tapauksessa pankkitunnistuksen yhteydessä. Kun henkilötunnus on joko päivitetty tai poistettu, pyydä asiakasta kirjautumaan uudelleen tietopyynnölle jolloin sen tulisi onnistua.
Vinkki! Oletko vastaamassa tietopyyntöön? Kurkkaa postauksemme tietopyyntöön vastaamisesta.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback