Tukipyynnön jättäminen onnistuu tukisivujen kautta. Tuki palvelee pääkäyttäjiä myös sähköpostitse osoitteessa: tuki.kyc@visma.com.
Tukipyyntöä tehdessä on hyvä muistaa pyynnön sisällön selkeys: selkeän ja yksityiskohtaisen tukipyynnön avulla tuen asiantuntijat pystyvät selvittämään tukipyynnön tilanteen tarkemmin sekä aikaa säästämällä.
Tukipyynnöt voidaan jakaa pääosin muutamaan eri tyyppiin:
- Käyttäjän lisääminen
- Tuotteen kehitysidea
- Käyttöön liittyvä kysymys
Käyttäjän lisääminen
Lisääthän tukipyyntöön ainakin seuraavat tiedot:
- Uuden käyttäjän nimen
- Uuden käyttäjän matkapuhelinnumeron
- Uuden käyttäjän sähköpostiosoitteen
- Ehdotuksen käyttäjätunnuksesta
Tuotteen kehitysidea
Lisääthän tukipyyntöön mahdollisimman tarkan kuvauksen kehitysideasta. Halutessasi voit lisätä myös kuvan tai muun tiedoston, jossa on tarkempia tietoja kehitysideasta.
Käyttöön liittyvä kysymys
Tukipyynnön käsittelyn nopeuttamiseksi lähetäthän meille mahdollisimman tarkan kuvauksen aiheesta. Mikäli asiasi koskee tietopyyntöä, niin tarkentaisitko minkä nimisestä tietopyynnöstä on kyse? Tarvittaessa voit lisätä viestiin myös esimerkiksi loppukäyttäjän tiedot, kuvakaappauksen virheilmoituksesta.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback