Tässä ohjeessa kerrotaan, miten päivität yrityksen laskutustiedot Netvisor KYC -palvelulaskutusta varten.

  1. Mene pääkäyttäjänä kohtaan Ylläpito > Asetukset > Laskutustiedot.
  2. Päivitä tarvittavat tiedot oikeisiin kohtiin.
  3. Jos lisäät verkkolaskuosoitteen, lisää myös verkkolaskuoperaattori.
  4. Muista lisätä aina myös yrityksen postiosoite, vaikka käyttäisitkin sähköisiä laskutuskanavia.
  5. Tallenna muutokset painikkeesta Tallenna laskutustiedot.


Usein kysyttyjä kysymyksiä

  • Millä oikeuksilla voin päivittää laskutustiedot?
  • Tarvitset pääkäyttäjän oikeudet.
  • Mistä löydän laskutustietojen päivityskohdan?
    • Valitse Ylläpito > Asetukset > Laskutustiedot.
  • Mitä tietoja minun tulee täyttää, jos käytän verkkolaskua?
    • Lisää verkkolaskuosoitteen lisäksi verkkolaskuoperaattorin tiedot.
  • Pitääkö postiosoite lisätä, vaikka käytän sähköistä laskutusta?
    • Kyllä, postiosoite on lisättävä aina.






Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.