Asiakaspalvelu

Tukipyynnön jättäminen onnistuu tukisivujen kautta, jolloin myös pystyt seuraamaan kaikkien tukipyyntöjen tilaa sovellustuessamme. Pääset tukipyyntö-lomakkeelle etusivun "Uusi tukipyyntö"-painikkeesta. 

Tuki palvelee pääkäyttäjiä myös sähköpostitse osoitteessa: [email protected].

Kurkkaa myös Community mistä löydät tärkeitä tiedotteita, uutisia esimerkiksi versiojulkaisuista sekä käyttövinkkejä

Tarvitsetko apua pikaisesti? Tule kysymään kysymyksesi Vispertiltä! Vispertti on AI:lla toimiva harjoittelija Netvisor KYC asiakaspalvelussa. Pääset keskustelemaan Vispertin kanssa tukisivuilta löytyvästä chat-ikonista.

Oppimisympäristö

Olemme avanneet upouuden oppimisympäristön, jonne olemme koostaneet videokirjaston Netvisor KYC:n käyttöönottoprosessista. Videoiden avulla järjestelmän käyttöönotto voidaan hoitaa kokonaan virtuaalisesti, mutta lisäksi oppimiskokonaisuus taipuu myös uusien käyttäjien perehdyttämiseksi sekä omien jo karttuneiden tietojen virkistämiseksi. Lisäksi oppimisympäristöön tullaan julkaisemaan ajankohtaisia webinaareja KYC-aihepiiristä.

Kun olet rekisteröitynyt oppimisympäristöön, kirjautuminen käyttöönottovideoiden pariin tapahtuu osoitteesta: opi.netvisorkyc.fi/

Myynti

Haluatko tietää lisää Netvisor KYCistä, varata ajan henkilökohtaiseen tuote-esittelyyn tai pyytää tarjouksen? Tahdotko keskustella Netvisor KYCin integroimisesta muihin järjestelmiisi?

https://netvisorkyc.fi/yhteydenotto/

Saitko sähköpostiisi viestin vastata tietopyyntöön?

Viestissä oleva linkki ohjaa teidät ensin sähköiseen tunnistautumiseen, jonka jälkeen avautuu varsinainen tietopyyntö. Jos et ole oikea henkilö vastaamaan rahanpesulain mukaiseen tietopyyntöön tai sinulla herää kysymyksiä tietopyyntöön liittyen, ole yhteydessä sähköpostiviestin allekirjoittajaan!

Tietopyyntöön vastaaminen



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.