Hei,
yksi Nordean asiakas on ilmoittanut että "En pääse verkkopankkitunnusten yli mihinkään."
Hän ei siis pääse tunnistautumaan ollenkaan. Onko tämä pankin ongelma tai johtuuko jostain muusta?
Yritys josta kyse on XXXXXXX
- Virpi
Loppuasiakkaan tietopyynnön näkymän avautumisessa on havaittu "Näkymää ei ole"-ilmoitus, mikäli tietopyyntö on lähetetty sähköposti- tai tekstiviestivarmistuksella.
Pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella tietopyynnölle tunnistaminen onnistuu normaalisti.
Asiaa tutkitaan parhaillaan ja päivitämme tätä tiedotetta kun saamme lisätietoja.
Pahoittelemme tästä koitunutta ylimääräistä vaivaa!
Hei,
yksi Nordean asiakas on ilmoittanut että "En pääse verkkopankkitunnusten yli mihinkään."
Hän ei siis pääse tunnistautumaan ollenkaan. Onko tämä pankin ongelma tai johtuuko jostain muusta?
Yritys josta kyse on XXXXXXX
- Virpi
Elina Heikkilä
Netvisor KYC ✓
10.05.2024 2:57 pm
Heippa Virpi!
"Näkymää ei ole" ilmoitus ilmeni tässä vain sähköposti- tai tekstiviestivarmistuksella lähetetyillä tietopyynnöillä.
Mikäli ongelmaa ilmenee pankkitunnistuksen yhteydessä, olisitko vielä yhteydessä tukeen tuki.kyc@visma.com niin tutkitaan yhdessä lisää :)
- Elina
Netvisor KYC