*Korjattu* Osalla tietopyynnöistä ongelma näkymän avautumisessa

E

Loppuasiakkaan tietopyynnön näkymän avautumisessa on havaittu "Näkymää ei ole"-ilmoitus, mikäli tietopyyntö on lähetetty sähköposti- tai tekstiviestivarmistuksella.

Pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella tietopyynnölle tunnistaminen onnistuu normaalisti.


Asiaa tutkitaan parhaillaan ja päivitämme tätä tiedotetta kun saamme lisätietoja.

Pahoittelemme tästä koitunutta ylimääräistä vaivaa!


V

Hei,


yksi Nordean asiakas on ilmoittanut että "En pääse verkkopankkitunnusten yli mihinkään." 

Hän ei siis pääse tunnistautumaan ollenkaan. Onko tämä pankin ongelma tai johtuuko jostain muusta?

Yritys josta kyse on XXXXXXX


- Virpi

E

Heippa Virpi!

"Näkymää ei ole" ilmoitus ilmeni tässä vain sähköposti- tai tekstiviestivarmistuksella lähetetyillä tietopyynnöillä.
Mikäli ongelmaa ilmenee pankkitunnistuksen yhteydessä, olisitko vielä yhteydessä tukeen [email protected] niin tutkitaan yhdessä lisää :)


- Elina
Netvisor KYC

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin