Uudet ja ehommat sähköpostipohjat ovat täällä!

Miten päivitän asiakkaan riskiarvion?

E

Päivittäminen tapahtuu esimerkiksi uuden tietopyynnön arvioinnin yhteydessä: 

  1. Lähetä uusi tietopyyntö seuraavan tarkasteluajankohdan yhteydessä. 
  2. Arvioi tiedot Yhteenveto-välilehdellä ja klikkaa "Hyväksy arvio". 
  3. Järjestelmä pyytää määrittelemään uuden tarkasteluvälin sekä riskiluokan ja voit kirjata huomioita riskisyydestä.


Tarvittaessa tietoja voi päivittää myös asiakkaan perustiedoista kohdasta Asiakkaan tilatiedot > Riskisyys ja Seuraava arviointi.

Kuvallisiin ohjeisiin pääset klikkaamalla tästä: Asiakkaan riskiarvion päivittäminen

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin