Versiojulkaisu 26.9.2024 klo 18.00

N

Olemme julkaisseet seuraavat muutokset ja parannukset:

  1. Uudet ominaisuudet:

    • Yksityishenkilön kandidaatin luontivaiheeseen on nyt lisätty selkeämpi vaihe, jossa asiakkaalle esitetään mikäli kandidaatti löytyy pakotelistoilta.

    • Järjestelmämme skannaa asiakkaidemme asiakastietoja tasaisin väliajoin, mutta mikäli asiakas näin haluaa, voi hän myös tehdä itse pakotelistatarkistuksen yhteyshenkilölle klikkaamalla yhteyshenkilön nimeä ja napsauttamalla täältä pilvi-ikonia:  


Lisätietoa mahdollisesta pakotelistaosumasta löydät menemällä kyseisen asiakkaan kohdalla osioon: Jatkuva seuranta.

  • Voit nyt lisätä asiakkaalle lähetettävään sähköpostipohjaan ne liiketoiminta-alueet, joissa tietopyynnön lähettävä käyttäjä itse on. Olemme luoneet uuden tagin: [BUSINESS_AREA], jonka laittamalla muokattaviin sähköpostipohjiin, voit näin kommunikoida entistä selkeämmin asiakkaillesi mistä liiketoiminta-alueesta on kyse. Mikäli sinulla ei ole liiketoiminta-alueet käytössä, tämä muutos ei aiheuta mitään toimenpiteitä.

  1. Korjaukset

    • Korjattu ongelma, jossa käyttäjä ei saanut varoitusta, jos hän oli asettamassa yksityisasiakasta sellaiselle liiketoiminta-alueelle, jossa hän ei itse ollut. 

    • Korjattu ongelma, jossa tietyissä tilanteissa yksityisasiakkaan passivoinnissa järjestelmä antoi virheen puuttuvista oikeuksista jos liiketoiminta-alueet olivat käytössä.

    • Poistettu ylimääräiset käännösvaihtoehdot liiketoiminta-alueista. Jatkossa liiketoiminta-alueella on vain yksi nimi, joka selkeyttää käyttöä asiakkaille.

    • Korjattu ongelma, jossa tietyissä tilanteissa järjestelmä näytti tyhjää sivua  tietopyyntöä lähetettäessä.

    • Etusivulta löytyy nyt myös Käyttäjä-tasoisille ja Tehokäyttäjä-tasoisille käyttäjille kohta: Sähköpostien virheloki. 

Lisätietoja muutoksista saat asiakaspalvelustamme: tuki.kyc@visma.com



Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin