Tutustu uuteen Asetukset-osioon: Näin päivität yrityksen laskutusosoitetiedot!
Olemme julkaisseet seuraavat muutokset ja parannukset:
Uudet ominaisuudet:
Yksityishenkilön kandidaatin luontivaiheeseen on nyt lisätty selkeämpi vaihe, jossa asiakkaalle esitetään mikäli kandidaatti löytyy pakotelistoilta.
Järjestelmämme skannaa asiakkaidemme asiakastietoja tasaisin väliajoin, mutta mikäli asiakas näin haluaa, voi hän myös tehdä itse pakotelistatarkistuksen yhteyshenkilölle klikkaamalla yhteyshenkilön nimeä ja napsauttamalla täältä pilvi-ikonia:
Lisätietoa mahdollisesta pakotelistaosumasta löydät menemällä kyseisen asiakkaan kohdalla osioon: Jatkuva seuranta.
Voit nyt lisätä asiakkaalle lähetettävään sähköpostipohjaan ne liiketoiminta-alueet, joissa tietopyynnön lähettävä käyttäjä itse on. Olemme luoneet uuden tagin: [BUSINESS_AREA], jonka laittamalla muokattaviin sähköpostipohjiin, voit näin kommunikoida entistä selkeämmin asiakkaillesi mistä liiketoiminta-alueesta on kyse. Mikäli sinulla ei ole liiketoiminta-alueet käytössä, tämä muutos ei aiheuta mitään toimenpiteitä.
Korjaukset
Korjattu ongelma, jossa käyttäjä ei saanut varoitusta, jos hän oli asettamassa yksityisasiakasta sellaiselle liiketoiminta-alueelle, jossa hän ei itse ollut.
Korjattu ongelma, jossa tietyissä tilanteissa yksityisasiakkaan passivoinnissa järjestelmä antoi virheen puuttuvista oikeuksista jos liiketoiminta-alueet olivat käytössä.
Poistettu ylimääräiset käännösvaihtoehdot liiketoiminta-alueista. Jatkossa liiketoiminta-alueella on vain yksi nimi, joka selkeyttää käyttöä asiakkaille.
Korjattu ongelma, jossa tietyissä tilanteissa järjestelmä näytti tyhjää sivua tietopyyntöä lähetettäessä.
Etusivulta löytyy nyt myös Käyttäjä-tasoisille ja Tehokäyttäjä-tasoisille käyttäjille kohta: Sähköpostien virheloki.
Lisätietoja muutoksista saat asiakaspalvelustamme: [email protected]