Hei!
Tiedossamme ei tällä hetkellä ole uusia huoltokatkoja. Mikäli ongelmaa tunnistautumisessa ilmenee, olisitko yhteydessä tukeen tuki.kyc@visma.com niin tutkitaan yhdessä lisää!
- Elina / Netvisor KYC Customer Service
Tietoomme on tullut että pankkien huoltotöiden vuoksi osa käyttäjistä ei ole pystynyt tunnistautumaan mobiilivarmenteella tai tunnistuspalvelun kautta, eikä allekirjoittamaan dokumentteja sähköisesti.
OP: 20.4. klo 22 - 21.4. klo 7
Danske Bank: 21.4.24 klo 01:00 -10:00
Hei!
Tiedossamme ei tällä hetkellä ole uusia huoltokatkoja. Mikäli ongelmaa tunnistautumisessa ilmenee, olisitko yhteydessä tukeen tuki.kyc@visma.com niin tutkitaan yhdessä lisää!
- Elina / Netvisor KYC Customer Service
Kiitos vastauksesta.
Tietopyyntöjen vastaukset näyttävät tulevan perille nyt.
VismaSignin kanssa meillä on edelleen ongelmia, tilinumeroiden muutoslomakkeet eivä tule meille.
Tästä IT-osastomme on ollut yhteydessä VismaSigniin.
- Virpi
Virpi Kankaanpää
24.04.2024 3:37 pm
Hei,
onko tiedossa milloin kaikkien pankkien tunnistauminen taas onnistuu?
- Virpi