E

Elina Heikkilä

Visma

Tunnistautumispalveluissa ollut huoltokatkoja

22-04-2024 9:36 am tekijä Elina Heikkilä

Tietoomme on tullut että pankkien huoltotöiden vuoksi osa käyttäjistä ei ole pystynyt tunnistautumaan mobiilivarmenteella tai tunnistuspalvelun kautta, eikä allekirjoittamaan dokumentteja sähköisesti.


OP: 20.4. klo 22 - 21.4. klo 7
Danske Bank:  21.4.24 klo 01:00 -10:00


V

Virpi Kankaanpää

24-04-2024 3:37 pm tekijä Virpi Kankaanpää

Hei,

onko tiedossa milloin kaikkien pankkien tunnistauminen taas onnistuu?


- Virpi


E

Elina Heikkilä

Visma

26-04-2024 8:46 am tekijä Elina Heikkilä

Hei!

Tiedossamme ei tällä hetkellä ole uusia huoltokatkoja. Mikäli ongelmaa tunnistautumisessa ilmenee, olisitko yhteydessä tukeen tuki.kyc@visma.com niin tutkitaan yhdessä lisää!


- Elina / Netvisor KYC Customer Service

V

Virpi Kankaanpää

26-04-2024 9:05 am tekijä Virpi Kankaanpää

Kiitos vastauksesta.


Tietopyyntöjen vastaukset näyttävät tulevan perille nyt.

VismaSignin kanssa meillä on edelleen ongelmia, tilinumeroiden muutoslomakkeet eivä tule meille.

Tästä IT-osastomme on ollut yhteydessä VismaSigniin.


- Virpi


Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin