E

Elina Heikkilä

Visma

Clenton nimi uudistuu. Jatkossa olemme Netvisor KYC

01-12-2023 11:41 am tekijä Elina Heikkilä

Hyvä asiakkaamme,


Clento siirtyy osaksi Netvisorin tuoteperhettä 4.12.2023 alkaen. Samalla nimi Clento jää historiaan, ja palvelun uusi nimi on Netvisor KYC.


Muutoksella yhtenäistämme Visma Solutionsin tuoteportfoliota ja laajennamme Netvisorin tuotetarjoomaa. Netvisor on Suomen johtava talouden hallinnan ja liiketoiminnan johtamisen ohjelmisto. Molemmat palvelut ovat osa Visma Solutionsin tuotetarjoomaa.


Olemme sama tuttu ja luotettava palveluntarjoaja - nyt vain entistä vahvempana. Tulemme jatkossakin auttamaan asiakkaitamme täyttämään rahanpesulain velvoitteet ja olemme apuna rakentamassa KYC-prosesseja myös sinne, minne sääntely ei vielä ulotu.


Muutos ei vaadi toimenpiteitä, eikä se vaikuta palvelun toimintaan. 


Palvelu jatkaa toimintaansa normaalisti ja palvelupakettisi hinta säilyy muutoksessa ennallaan. 


Palvelun sisäänkirjautumissivu siirtyy osoitteesta app.clento.fi osoitteeseen app.netvisorkyc.fi 4.12.2023 alkaen. Samalla uusi nimi päivittyy palvelun käyttöliittymään, tukisivujen sisältöihin ja asiakasviestintään. 


Asiakaspalvelumme palvelee samoissa kanavissa myös jatkossa


Tukisivumme siirtyvät uuteen osoitteeseen 4.12.2023 alkaen. Jatkossa pääkäyttäjä voi olla tuttuihin asiantuntijoihin yhteydessä seuraavien kanavien kautta:


Sähköposti: tuki.kyc@visma.com

Tukisivut: support.netvisorkyc.fi 

Netvisor KYC -palvelu: Tukipyyntölomake löytyy kohdasta ylläpito - tukipyynnöt.

Tukisivujemme kautta pääkäyttäjät voivat lähettää uusia tukipyyntöjä, tarkastella aiempia pyyntöjään sekä tarvittaessa lähettää lisätietoja. Sivuille on koottu myös hyödyllisiä ohjeartikkeleita, ajankohtaisia tiedotteita, usein kysyttyjä kysymyksiä ja tärkeitä yhteystietoja kaikille Netvisor KYC -palvelun käyttäjille. 


Nykyiset tukisivut ovat toiminnassa  4.12.2023 asti. Palvelun nimen tai tukisivujen osoitteen muutos ei vaikuta jo olemassa olevien tukipyyntöjen käsittelyyn.

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin


Milloin muutokset tapahtuvat?
Clento siirtyy osaksi Netvisorin tuoteperhettä 4.12.2023 alkaen. Tällöin Clenton nimi vaihtuu muotoon Netvisor KYC.

Vaikuttaako nimen muuttuminen Clenton toimintaan?
Muutos ei vaikuta palvelun toimintaan, eikä se vaadi toimenpiteitä asiakkailtamme. Nykyinen palvelu jatkaa toimintaansa normaalisti.

Miten muutos näkyy Clenton asiakkaille?  
Uusi nimi päivittyy palvelun sisäänkirjautumissivulle, käyttöliittymään ja tukisivujemme materiaaleihin. Asiakasviestit saat jatkossa lähettäjältä Netvisor KYC.  Palveluun pääset kirjautumaan osoitteesta app.netvisorkyc.fi 4.12.2023 alkaen. Verkkosivumme löydät osoitteesta netvisor.fi/kyc

Käytän geneeristä linkkiä tuntemistietojen keräämiseen - mitä teen?
Otathan tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme tukisivujen kautta tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tuki.kyc@visma.com 


Olen lähettänyt juuri tietopyyntölomakkeen asiakkaalleni. Toimiiko tietopyyntö muutoksen jälkeen?
Tietopyyntö toimii normaalisti myös muutoksen jälkeen. Jatkossa uudet tietopyynnöt lähtevät Netvisor KYC nimellä osoitteesta noreply@netvisorkyc.fi.

Tarvitseeko minun ostaa jatkossa Netvisor taloushallinto-ohjelmisto, jotta voin käyttää Netvisor KYC -palvelua?
Ei tarvitse. Netvisor KYC jatkaa omana erillisenä palvelunaan. Sinun ei siis tarvitse olla Netvisor taloushallinto-ohjelmiston tai palkanlaskentajärjestelmän käyttäjä, jotta voit käyttää Netvisor KYC -palvelua.

Maksaako muutos minulle jotain?  
Ei maksa. Yrityksesi palvelupaketti säilyy muutoksessa ennallaan.

Mistä löydän asiakaspalvelun portaalin?
Asiakaspalvelumme tukisivut löydät osoitteesta support.netvisorkyc.fi  4.12.2023 alkaen.

Mistä saan lisätietoa?

Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko lähettämällä tukipyynnön tukisivujemme kautta tai sähköpostitse osoitteeseen tuki.kyc@visma.com.

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin